PDA

View Full Version : i'm back :)


ziGGy
05-06-2005, 04:04 PM
well i wasn't here for a while and this place is still great
some shitty piece by me again...
CNC please
http://img114.echo.cx/my.php?image=sks0cn.jpg

hezzart
05-06-2005, 04:34 PM
welcome back, i must say his ears are awkwardly low placed.

bathala_rubbz
05-06-2005, 06:40 PM
wecome back bob!

hmm it seems like he's about to fall(?) on his left side (right page)..work on the folds too. maybe it's just meh.

other thsn that, that is a COOL character.

ziGGy
05-07-2005, 04:11 AM
thx guys ill try to correct that ;)

TheSorrow
05-07-2005, 04:16 AM
That guy is wearing nice clothes... Nice.:D

ziGGy
05-07-2005, 04:19 AM
heh yeah i like the clothes too)
but what about the critique?:))
thx for the comment tho

bathala_rubbz
05-07-2005, 05:53 AM
hmm..i just noticed it till now..what's that thing(?) his left hand is holding---it seems like he's pulling it off at the back/behind his left leg(?)--i think i'm too much exposd infront of the screen already.^^'

ziGGy
05-07-2005, 06:40 AM
it will be a sword))

bathala_rubbz
05-07-2005, 06:47 AM
ohh..i see. keep it up bro! meh look forward to see the improvement. ^^

Azmodeus
05-07-2005, 08:10 AM
you left?

ziGGy
05-07-2005, 12:26 PM
who left?